- [T]eamForce Gaming -

.:: Since 28.o8.2oo5 ::.

Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: SpArInGi i MeCzE ::. -> - [T]eamForce vs One.eU
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Gracz meczu to:
AkeR^
33%
 33%  [ 2 ]
YOUR_PROBLEM
16%
 16%  [ 1 ]
Jacobo
16%
 16%  [ 1 ]
CaNCeR
16%
 16%  [ 1 ]
Owner
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

- [T]eamForce vs One.eU
PostWysłany: Wto 0:54, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





- [T]eamForce vs One.eU (GER) 29:13

Liderek: 5on5 OBJ
Ustawienia: 1 nade, 1 smokenade, FF on
Czas: 22:00
Miejsce: nasz serwer
Plansze: The Hunt, v2, The Bridge

LINE UP:

- [T]eamForce :
AkeR^
YOUR_PROBLEM
Jacobo
CaNCeR
Owner

- One.eU :
perf0
poison!
-SuB-NeO-
Mr.Zeb^
Easy_Reaper!

Ogólnie sądzę, że mecz był rozgrywany an serio tylko na planszy the hunt. Na v2 graliśmy z przewagą 1 zawodnika, na bridgu również (3 vs 4). Więc najbardziej poświęce analizie potyczkę na huncie. W obronei rozegraliśmy wspaniale. Komunikacja, rozstawienie i wyrównane kille u każdego. Oczywiście asekuracja i ts, na axis pokazaliśmy szkołę dobrej i efektywnej gry w defensywie. Sądźę, że ten ustawienie nalezy przećwiczyć na treningu. 1 tylko straciliśmy pkt przez to, że puściły nasz zapory tworzeone przez Jacobo, Ownera i CaNCeRa, z Damianem już nie potrafiliśmy skutecznie wyłączyć z gry chyab 4 zawodników. Natomiast allies, tutaj był dobrze ale żeby nie powiedzieć za dobrze. zaliczka z axis wystarczyła nam chodź przewaga pkt stopniała do 2 pkt. Co nalezy przećwiczyć: napewno rzucanie nada z prawego okienka kibla oraz przeskakiwanie z domka do szkoły. Po kilku treningach zobaczycie efekty Very Happy . V2 szkopami myślę że znów pokazaliśmy kunszt. Ja i Owner mieliśmy tak dobre pozycje, że nikt nie potrafił nam się przedrzeć. To raz. 2 bardzo dobra taktyka chyab Jacobo i YP, Yp siedział w kontroli a jacobo tuż przy wyjściu od przedpokoju (na balkonie), komunikacja na ts + zastopowanie ataku wroga przez YP = łatwy frag Jacobo, to była również bardzo dobra zagrywka. Sądzę, że możemy skończyć korzystać z tzw. gniazda jest to miejsce nie za dobre ponieważ możan dostać heada z kanałów. Trening na v2 również w piatek. Na Huncie bylo 8:6 dla nas. Reszta rund sądzę że nie wymaga komentarza. Były one rozegrane na kompletnym ludzie zarówno z naszej strony jak i ze strony naszych zachodnich rywali. Pozostawie wszystkie screeny ale na oku miejscie tylko hunta, można również mieć v2 axisami ale było wtedy 4 v 5 więc mieliśmy nieco łatwiej, choć i tak jestem przekonany że jakby było 5on5 to i tak by dostali ładnie w dupe na v2 axisami Very Happy . Na bridgu nie grał Owner. Miejscówki na bridgu również uważam za dobre, zwłaszcza moja YP i cancera w sniperskim. Można tutaj chyab również dorzucić kogoś do kątu (miejsca obok bio) i chyab założenie bomby pod most jest niemożliwe. Nasz dzisiejszy rywal jest renomowanym niemieckim klanem, w tym roku wyeliminowali STARÓW (wierząc Wesołemu, który na ich prośbę grał z nimi) z jakiegoś tam pucharu OBJ, więc już przed meczem czuliśmy do rywali respekt. Z niecierpliwością czekam na piątkowy trening (20:30) ćwiczymy tylko OBJ! Pozdrawiam całą dzisiajszą zwycięską ekipę.

1 runda
[link widoczny dla zalogowanych]

2 runda
[link widoczny dla zalogowanych]

3 runda
[link widoczny dla zalogowanych]

4 runda
[link widoczny dla zalogowanych]

5 runda
[link widoczny dla zalogowanych]

6 runda
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aker dnia Wto 17:48, 02 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:08, 02 Maj 2006
ToMko90PL
Administrator

 
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Bardzo ładnie opisałeś ten mecz. Mi sie bardzo podobało The Hunt w axis ponieważ niebyło takich sytuacji że ktos robi rasha a reszta zostaje w tyle, albo wszyscy zostają w tyle i bronią ale wszyscy ida na rush. Hehe może sie myle ale zauważyłem ze jak niegra aker to się więcej rashuje a jak arek gra to wtedy nikt nierashuje bez jego zgody. Ja oddałem swój głos w ankiecie na arka ponieważ dobrze dowodził drużyną no i dobrze grałSmile. A inne mapy grało mi sie normalnie, jednynie na V2 jedna moja akcja mi sie podobała z radiem ( ci co ja widzieli wiedzą o co chodzi). Faktycznie na V2 w axis aker i zielak milei dobre pozycje. Proponuje jedna taka taktyke aby każdy miał taką pozycje z widokiem na V2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:51, 02 Maj 2006
Zielak

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin





Wreszcie stosowaliśmy się do taktyk i zaczeliśmy wygrywać Very Happy . Głos oddałem na Jacoba świetnie wymiatał riflem na huncie a na v2 dobrze radził sobie też smg. Mam nadzieje że wreszcie będziemy wygrywać spary i mecze z dobrymi klanami Cool .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:53, 02 Maj 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





........więc powiem tak: Było dobrze , nawet moze więcej niż dobrze , ale nie popadajmy w hurraoptymizm , bo sie zagłaskamy jak małego kotka - na śmierc . hi hi . Dobrze to będzie jak będziemy 70 % sparów i meczy wygrywać .A doskonale to nie było . Hunt poszedł nam całkiem dobrze w obronie a to dlatego , że jak bronilismy z tyłu to z tyłu , jak z przodu to z przodu , a my czasem gramy tak , że cześć z tyłu a część z przodu , co jest do bani bo tych z przodu wytłuką a potem Ci z tyłu juz nie mają szans na 4 czy 5 wrogów. W ataku tez było dobrze , chociaż mogło byc lepiej . Co do V2 to tez było ok , obrona dobra , atak tez całkiem ,całkiem. Co do bridga też nie mozna narzekać . Ogólnie mecz wygrany . Mam kilka ciekawych pomysłow , o których juz mowiłem . Jak je spiszę to je powysyłam przez GG , bo to rzeczy TOP SECRET (ściśle tajne) ha ha ha.

[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:09, 02 Maj 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





... i nie wiem czemu się niektórzy upieraja wciąż przy tych killach , kto ile zabije . Co za róznica czy w teamie są kille w miare po równo czy nie ?? Obj to gra druzynowa i liczą sie punkty dla teamu a nie kille poszczególnych zawodników. Przecież zawsze to zalezy od miejscówek. Wazne jest by wygrac rundę a czy ktos ma 10 killów a ktos inny 0 , 1 czy 2 to dla mnie nie ma znacznenia . Wazne jest by realizowac założenia taktyczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Głos
PostWysłany: Wto 17:57, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





Również mam już ciekawe pomysły co do screenów an v2 z ustawieniem oraz hunta i bridga. Zaprezentuje je na treningu. Mój głos na Zielaka. Co z tego, że miał najmniej fragów podczas jedynej poważnej i tak naprawdę zaciętej planszy. Głos dla Zielaka jest tradycyjnie za wspaniała asekurację na v2. Nawet gdy wyskoczyło nam 4 ludzi potrafiliśmy rozbić ich atak. TS + asekuracja = głos na Zielaka (tak w skrócie Wink ) Miałem dylemat czy nie dac na Yp bo również bardzo dobrze mi się z nim współpracowało na huncie, jak coś to 0,75 głosa dla Daniela i 0,25 dla Damiana Very Happy PzDr Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Do Damiana
PostWysłany: Wto 18:01, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





YOUR_PROBLEM napisał:
... i nie wiem czemu się niektórzy upieraja wciąż przy tych killach , kto ile zabije . Co za róznica czy w teamie są kille w miare po równo czy nie ?? Obj to gra druzynowa i liczą sie punkty dla teamu a nie kille poszczególnych zawodników. Przecież zawsze to zalezy od miejscówek. Wazne jest by wygrac rundę a czy ktos ma 10 killów a ktos inny 0 , 1 czy 2 to dla mnie nie ma znacznenia . Wazne jest by realizowac założenia taktyczne.


Może i masz rację Damian, ale ja już wyraziłem swoje poglądy na temat killów. Marzy mi się taka drużyna jak na huncie w axis, gdzie kazdy ma killa zbliżonego do siebie, a nie takiego że jedna osoba ma 12, druga 5 a reszta po 2. Może czasme ktoś u nas odwala "brudną robotę", może ma najważniejszą pozycję na mapie np. osłania innych i ma małego killa, ale niech nie odbiega od reszty na 10 killlów. Sądzę, że różnica miedzy pierwszym miejscem a ostatnim nie powinna być większa jak 5 killów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Do Damiana
PostWysłany: Wto 18:09, 02 Maj 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





AkeR^ napisał:
YOUR_PROBLEM napisał:
... i nie wiem czemu się niektórzy upieraja wciąż przy tych killach , kto ile zabije . Co za róznica czy w teamie są kille w miare po równo czy nie ?? Obj to gra druzynowa i liczą sie punkty dla teamu a nie kille poszczególnych zawodników. Przecież zawsze to zalezy od miejscówek. Wazne jest by wygrac rundę a czy ktos ma 10 killów a ktos inny 0 , 1 czy 2 to dla mnie nie ma znacznenia . Wazne jest by realizowac założenia taktyczne.


Może i masz rację Damian, ale ja już wyraziłem swoje poglądy na temat killów. Marzy mi się taka drużyna jak na huncie w axis, gdzie kazdy ma killa zbliżonego do siebie, a nie takiego że jedna osoba ma 12, druga 5 a reszta po 2. Może czasme ktoś u nas odwala "brudną robotę", może ma najważniejszą pozycję na mapie np. osłania innych i ma małego killa, ale niech nie odbiega od reszty na 10 killlów. Sądzę, że różnica miedzy pierwszym miejscem a ostatnim nie powinna być większa jak 5 killów.


To , że wyszło tak na Huncie to był przypadek i cięzko będzię aby tak było za każdym razem .
Co do marzeń , to mi się marzy abyśmy wygrywali rundy i nie ma znaczenia kto ile ma killi . Zdania nie zmienię.
Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:13, 02 Maj 2006
Jacobo

 
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7





W końcu doczekaliśmy sie gry zespołowej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:18, 02 Maj 2006
Dawidson

 
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Aker YP ma racje, dlatego że np. na huncie jak YP siedział by w szkole i by do niego przychodzili a ty w krzakach i nikt by tam nie chodził z przeciwnej drużyny to nie wiem czy ty byś miał tyle fragów co YP.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawidson dnia Wto 18:19, 02 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
LoL
PostWysłany: Wto 18:18, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





jedno pytanie, dlaczego graliśmy 5on5 a jest już oddanych 6 głosów ? lol myślałem, że głosy będa oddawac tylko ci co grali Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:20, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





Ok przemilcze już temat killów Wink Hmm ale w takim razie na podstawie czego będziemy robić zmiany podczas meczu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:24, 02 Maj 2006
Dawidson

 
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Myśle że każdy zauważy kto gra słabo i nie udziela się na TS gdy go zabiją itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:45, 02 Maj 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





AkeR^ napisał:
Ok przemilcze już temat killów Wink Hmm ale w takim razie na podstawie czego będziemy robić zmiany podczas meczu ?


Każdy czasami czuje , że mu nie idzie , inni tez to widzą (nie mam na myśli killów , bo to zalezy od miejscówek), śłyszą na TS jak z komunikacją itp. Jak ktoś ma słabszy dzień to może sam zrezygnować z jakiejś mapki i niech zagra ktoś inny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:55, 02 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





Więc OK. Dobro klanu na pierwszym miejscu! Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
- [T]eamForce vs One.eU
Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: SpArInGi i MeCzE ::.
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin