- [T]eamForce Gaming -

.:: Since 28.o8.2oo5 ::.

Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::. -> TDM CUP 10 Listopad badz 11 listopad Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 23:49, 11 Lis 2008
L4mer

 
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Żywiec





Mi sie też fajnie grało (mimo czegoś czego nie lubie hehe ^^) - zwłaszcza że w końcu mogłem się postrzelać z Markosem (a zabił mnie więcej razy wg mnie - masz bana na BYQ'a Razz Very Happy).
Zrobie demko jak znajde czas (jutro w firmie chyba umrę) więc bedzie sie z czego posmiac hehe. (z małą wstawką z prefire'm na pewne miejsca Wink ).
I chętnie zagram jeszcze Smile

pzdr
2Fast

P.S. Wlasnie sie renderuje zaległe Remagen wiec dzis bedzie link dla osób które mają ochote oglądnac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:19, 12 Lis 2008
Chudy_Ed

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Warszawa





YOUR_PROBLEM napisał:
KopeR napisał:
co do samej dzisiejszej gry moim zdaniem o niebo fajniej sie grało mimo wszystko bez leana .. dlaczego ? nie bylo selfienia co dzisiaj niektorym bardzo czesto sie zdazalo .. a i kazdy powinien dostac motorek w dupe zeby popierdalal a nie siedzial na spotach Smile


1.
dokladnie .Podsumowujac roznica byla taka ze niektorzy pisali ze przeciwnik kampi na serverze , mysmy to pozostawiali dla siebie na TS i nikt niech nie mowi ze byla kampa . Bo wy na nas ze my kampimy a my na was , ze wy ( tylko ze na TS ) . Tak to wyglada.

2.
Jak ktos uwaza , ze jest kampa i grać nie chce - niech nie gra

3.
Jak ktos ma moda antykamperskiego ( np 3 sekundy i ginie albo zaczyna sie palić ) to bardzo chetnie wszyscy na takim pewno zagrają .

4.
Jesli moda nie bedzie , to z pewnoscia kazdy tez zagra lean OFF i bedzie mniej płaczu , czesto zreszta nieslusznego . ( osobiscie za lean off nie przepadam , ze względu na to iz jak zaczynalem swoja gre w Sh to leana juz nie bylo i nigdy tak nie gralem)


1. Większość płakałem na TS, ale często nie mogłem wytrzymać.
2. Przyjąłem.
3. Nie zagrasz na modzie antykamperskim, dopóki nie bedziemy właścicielami większego serwera (ftp)
4. Lean off jest chyba jedynym rozwiązaniem. W Waszej drużynie dominował AA glitch z STG, co mnie doprowadzało do szewskiej pasji. Może to i skuteczne, ale chyba nie gramy obj + bawimy się.

Może sposobem jest wyselekcjonowanie ludzi, a nie branie każdego, jak leci. Widząc ziomka, który się w.p.ieprzył na Brescie na spawnie Axis do domku na górę (koło słupów telegraficznych, taka kanciapa, z której widać wyjście z domku spawnowego axis), no to po prostu sam mi się nade otworzył.

Jestem za stworzeniem żelaznych reguł, w innym przypadku na 5-6 meczu to będzie whine only, shortnade'y i selfy na luzie.

Pozdrawiam, demka z moich oczu nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:17, 12 Lis 2008
TOUGH^GUY

 
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Nowy Sącz





Co do samego meczu to chyba nie bylo najgorzej jezeli chodzi o moja gre i ogolnie fajnie sie gralo , dla mnie liczylo sie to ze sobie poszczelalem troche i pobiegalem a czy ktos kampil lub bugowal to jest jego sprawa, ja tylko chcialem sobie pograc z Polakami ktorzy prezentuja jakis poziom Smile. Mam nadzieje ze nastepny razem wam dokopiemy i ze bedziemy grac bez leana ( hmm dawno tak nie gralem-moze byc ciekawie )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:31, 12 Lis 2008
kaps

 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7





Co myslicie o Tug of War 7vs7 +?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:18, 12 Lis 2008
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





kaps napisał:
Co myslicie o Tug of War 7vs7 +?? Smile



ja nie mam nic przeciwko , moze byc fajnie ..chociaz nie pamietam juz jakie mapy byly ..... pamietam tylko ta z łodziami podwodnymi - tragedia oraz miła dla oka Ardeny chyba sie to nazywalo

a moze by tak kiedys zapykac tdm 4x10 minut a potem 1 mapke Tuga ... ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:24, 12 Lis 2008
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





Chudy_Ed napisał:
YOUR_PROBLEM napisał:
KopeR napisał:
co do samej dzisiejszej gry moim zdaniem o niebo fajniej sie grało mimo wszystko bez leana .. dlaczego ? nie bylo selfienia co dzisiaj niektorym bardzo czesto sie zdazalo .. a i kazdy powinien dostac motorek w dupe zeby popierdalal a nie siedzial na spotach Smile


1.
dokladnie .Podsumowujac roznica byla taka ze niektorzy pisali ze przeciwnik kampi na serverze , mysmy to pozostawiali dla siebie na TS i nikt niech nie mowi ze byla kampa . Bo wy na nas ze my kampimy a my na was , ze wy ( tylko ze na TS ) . Tak to wyglada.

2.
Jak ktos uwaza , ze jest kampa i grać nie chce - niech nie gra

3.
Jak ktos ma moda antykamperskiego ( np 3 sekundy i ginie albo zaczyna sie palić ) to bardzo chetnie wszyscy na takim pewno zagrają .

4.
Jesli moda nie bedzie , to z pewnoscia kazdy tez zagra lean OFF i bedzie mniej płaczu , czesto zreszta nieslusznego . ( osobiscie za lean off nie przepadam , ze względu na to iz jak zaczynalem swoja gre w Sh to leana juz nie bylo i nigdy tak nie gralem)


1. Większość płakałem na TS, ale często nie mogłem wytrzymać.
2. Przyjąłem.
3. Nie zagrasz na modzie antykamperskim, dopóki nie bedziemy właścicielami większego serwera (ftp)
4. Lean off jest chyba jedynym rozwiązaniem. W Waszej drużynie dominował AA glitch z STG, co mnie doprowadzało do szewskiej pasji. Może to i skuteczne, ale chyba nie gramy obj + bawimy się.

Może sposobem jest wyselekcjonowanie ludzi, a nie branie każdego, jak leci. Widząc ziomka, który się w.p.ieprzył na Brescie na spawnie Axis do domku na górę (koło słupów telegraficznych, taka kanciapa, z której widać wyjście z domku spawnowego axis), no to po prostu sam mi się nade otworzył.

Jestem za stworzeniem żelaznych reguł, w innym przypadku na 5-6 meczu to będzie whine only, shortnade'y i selfy na luzie.

Pozdrawiam, demka z moich oczu nie będzie.



ad1. to tak jak my , tylko mysmy wytrzymywali . wiecej opanowania pls ....

ad2. gra jest dobrowolna , wiec wiadomo ...

ad3.to fakt .....

ad4. zawsze mozna sie umowic ze gramy tylko thompson/mp40

co do tego ze ktos kampil na waszym spawnie , to sam nie wiem co myslec ...dalej poleciec nie mogl bo na waszym spawnie byl , zamknal was , tak samo bylo z waszej strony na brescie ...my w allies wylatujemy a ktos z okien z naprzeciwka wali z lewej wychylki . mozna powiedziec ze kampi , no ale gdzie mial leciec skoro w zasadzie nas zamknal na spawnie ....tak wiecdrogi kolego chudy popatrz na to z dwóch stron.... nie zmienia to jednak faktu , ze jest to w pewien sposob problem ... niech sie znawcy tdm wypowiedza w tym temacie bo ja nim nie jestem ....


pozdro ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YOUR_PROBLEM dnia Śro 19:25, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:50, 12 Lis 2008
SanCho

 
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7





Cytat:
co do tego ze ktos kampil na waszym spawnie , to sam nie wiem co myslec ...dalej poleciec nie mogl bo na waszym spawnie byl , zamknal was , tak samo bylo z waszej strony na brescie ...my w allies wylatujemy a ktos z okien z naprzeciwka wali z lewej wychylki . mozna powiedziec ze kampi , no ale gdzie mial leciec skoro w zasadzie nas zamknal na spawnie ....tak wiecdrogi kolego chudy popatrz na to z dwóch stron.... nie zmienia to jednak faktu , ze jest to w pewien sposob problem ... niech sie znawcy tdm wypowiedza w tym temacie bo ja nim nie jestem ....


pozdro ;P


To ja powiem tak... swoja przygode z medalem zaczalem grajac TDM w aa, wiec nie jest mi to obce, a ze TDM w sh to prawie dokladnie to samo to wiem, ze zamkniecie na spawnie jest czyms normalnym i nie jest to kampa. Po prostu druzyna ktora dala sie zamknac na repsie musi jak najszybciej to odbic i zrobic to samo na przeciwniku, bo bezsensem jest wbieganie na spawna oponenta na kamikadze pod wszystkie lufy. Przy zamykaniu i odbijanu respa wazne jest zgranie, a nie bieganie na pale tak jak to lubi chudy i pewnie mysli sobie, ze TDM to wlasnie jest przeznaczony do nie-kampienia i takiego malo sensownego biegania. To cala filozofia TDMa. Moim zdaniem placz o kampe na tych meczach (na drugim nie wiem jak bylo ale sie domyslam po tym co piszecie) jest niepotrzebny. Dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:08, 12 Lis 2008
kaps

 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7





Ardeny, Doki U-botow, Lotnisko, Berlin... jak jest duzo osob to sie nawet fajnie gra for fun...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:38, 12 Lis 2008
L4mer

 
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Żywiec





To napiszę swoje zdanie.
W pierwszym meczu było naprawdę zajebiście (kilka pojedynczych akcji jest normalne więc ok). Brak leana powodował że nie dało się robić tego co z leanem na cornerach i stąd wymagało to ruchu.
Przed drugim meczem z leanem wiedziałem (zwłaszcza przed Brestem gdzie jest masa okien, murków etc że to nie będzie to co powinno i to co lubie ale ok Smile). Dlatego głownie skupiałem się na albo pustym polu albo ciasnych pomieszczeniach. Brest to mapa do gry BEZ leana ale ok Smile
Na Vershneit już inna piłka bo gra jest zupełnie inna. Ale ku mojemu zdziwieniu tam było najgorzej. Niewykonywalną sprawą jest ruszyć na 2 obstawione rogi jeżeli jest odpalony lean i goście którzy cokolwiek czają z tej gry (bez to w sumie prosta sprawa jak wiedzieć jak to zrobic - odsyłam do bodajże 3 akcji z mojego demka Smile <nie kozacze czy coś nie jestem taki - daję przykład> ). Co wywnioskowałem? Ze trzeba grać z prefire'm na miejsca które znam i wiem że tam ktoś będzie. Wynik? Sam się zdziwiłem.
Macie obraz 2 meczy z przeciągu 2 dni - pierwszy bez opcji lean był super, drugi z leanem (no i do tego realizm) był już mało ciekawy.
I to pieprzenie o którym zawsze starzy gracze słyszeli ze opowiadamy głupoty ze lepiej "bez" dobitnie pokazało o co kaman Smile (lepiej bez ale jak partnerka sama sie zabezpiecza hehehe)
W sumie miałem zrobić małą specjalną wstawkę z vershneit z kilkoma akcjami "whinowanymi" i jak sobie w miare poradzilem z tym (Markos wie o co kaman heeh), ale nie bede złośliwy bo trzeba być wporządku:)
Ale ja się ciesze - nie gramy z Markosem praktycznie w ogóle w tą grę (a TDM to iluzja) i super było się postrzelać, naprawdę. Więc dziękuję wszystkim Smile


PS
Co do opisu "akcja respawn" Sancha - tak zamknięcie na respie to normalna rzecz, ale to że należy siedzieć i nie puścic drużyny przeciwnej za wszelką cenę siedząc na winklu i selfiąc to bzdura w TDM. Wiesz czemu? Bo więcej pożyku dla drużyny zrobi 1 gracz który wpada w tłum i umie strzelać powodując zamieszanie (a przy okazji nabije z 6-7 fragów) a zaraz za nim reszta wpada i wiesz co sie dzieje? Rzeźnia. Skąd wiem? Robiłem to setki razy. Wiesz co jest najlepsze? Że jak ktoś kto chce walczyć i wie że jest w stanie wygrać pojedynek jest notorycznie szarpany przez kogoś kogo nie widać myśli tylko jedno: "Tak kozaczy że hoho, ale w końcu go spotkam na przeciwko i zobaczymy kto jest kto" Smile
90% przypadków kamper ginie hehe.


"a ze TDM to wlasnie jest przeznaczony do nie-kampienia..."
(nie wycialem specjalnie z kontekstu)
No właśnie TDM jest dla ludzi którzy potrafią strzelać w RUCHU (a jak do tego dołożą taktykę to już w ogóle miazga). Bo taktyka polegająca na podchodzeniu, kampieniu z leanem i spychaniu przeciwnika to gra dla ludzi którzy albo nie umią zbyt dobrze strzelać w ruchu albo nie potrafią pokonać kogoś w TDM'owy sposób Smile No co mam ci innego napisać? Każdy kto jest typowym graczem TDM ci to napisze.

Dzieki wszystkim i mam nadzieje zagramy jeszcze nie raz!

PS2 W dziale demka jest link do drugiej częsci z 1 meczu - remagen.
A z drugiego meczu jak zrobie film to również zapodam linka.

pzdr
2Fast


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:04, 12 Lis 2008
SanCho

 
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7





L4mer napisał:

Co do opisu "akcja respawn" Sancha - tak zamknięcie na respie to normalna rzecz, ale to że należy siedzieć i nie puścic drużyny przeciwnej za wszelką cenę siedząc na winklu i selfiąc to bzdura w TDM. Wiesz czemu? Bo więcej pożyku dla drużyny zrobi 1 gracz który wpada w tłum i umie strzelać powodując zamieszanie (a przy okazji nabije z 6-7 fragów) a zaraz za nim reszta wpada i wiesz co sie dzieje? Rzeźnia. Skąd wiem? Robiłem to setki razy. Wiesz co jest najlepsze? Że jak ktoś kto chce walczyć i wie że jest w stanie wygrać pojedynek jest notorycznie szarpany przez kogoś kogo nie widać myśli tylko jedno: "Tak kozaczy że hoho, ale w końcu go spotkam na przeciwko i zobaczymy kto jest kto" Smile
90% przypadków kamper ginie hehe.


"a ze TDM to wlasnie jest przeznaczony do nie-kampienia..."
(nie wycialem specjalnie z kontekstu)
No właśnie TDM jest dla ludzi którzy potrafią strzelać w RUCHU (a jak do tego dołożą taktykę to już w ogóle miazga). Bo taktyka polegająca na podchodzeniu, kampieniu z leanem i spychaniu przeciwnika to gra dla ludzi którzy albo nie umią zbyt dobrze strzelać w ruchu albo nie potrafią pokonać kogoś w TDM'owy sposób Smile No co mam ci innego napisać? Każdy kto jest typowym graczem TDM ci to napisze.


W aa robimy to troche inaczej niz to opisales. Nikt nie wpada w tlum i nie robi zamieszania, wszystko ma byc zgrane i chodzi o zabijanie przeciwnika ulamek sekundy po jego respawnie, tak zeby nie mial mozliwosci sie bronic, na remagenie to szczegolnie sie udaje. Wiem, ze moze to byc strasznie denerwujace i nazwane kampieniem i brakiem skilla, ale wlasnie chodzi o to zeby sie nie dac zamknac, nie dopuscic do takiej sytuacji, bo to wtedy jest brak umiejetnosci. Co do drugiej czesci twojej wypowiedzi to masz racje, trzeba strzelac w ruchu, ogolnie to polega na prefierze, ale czasami tez trzeba gdzies na chwile przysiasc i nie dac przeciwnikowi przebiedz pewnego punktu zeby reszta twojej druzyny mogla dobiedz i skutecznie zamknac respa. Chyba tyle.

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:03, 13 Lis 2008
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





kaps napisał:
Ardeny, Doki U-botow, Lotnisko, Berlin... jak jest duzo osob to sie nawet fajnie gra for fun...


flughaffennnnnn cudowna mapa .......jak bym zagral ...uff


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:09, 13 Lis 2008
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





L4mer napisał:



Dzieki wszystkim i mam nadzieje zagramy jeszcze nie raz!

PS2 W dziale demka jest link do drugiej częsci z 1 meczu - remagen.
A z drugiego meczu jak zrobie film to również zapodam linka.

pzdr
2Fast



ja tez mam taka nadzieje ,

cos mialem problem z tymdemkiem remagen , jakisblad mi wyskoczyl przy sciaganiu , sprobuje 2-gi raz

jak zwykle bedzie maly problem z serverem na 16 osob ..... moze jakosznowu damy rade , albo zagramy na tym co pierwszy raz gralismy ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:01, 13 Lis 2008
Chudy_Ed

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Warszawa





SanCho napisał:
Cytat:
co do tego ze ktos kampil na waszym spawnie , to sam nie wiem co myslec ...dalej poleciec nie mogl bo na waszym spawnie byl , zamknal was , tak samo bylo z waszej strony na brescie ...my w allies wylatujemy a ktos z okien z naprzeciwka wali z lewej wychylki . mozna powiedziec ze kampi , no ale gdzie mial leciec skoro w zasadzie nas zamknal na spawnie ....tak wiecdrogi kolego chudy popatrz na to z dwóch stron.... nie zmienia to jednak faktu , ze jest to w pewien sposob problem ... niech sie znawcy tdm wypowiedza w tym temacie bo ja nim nie jestem ....


pozdro ;P


To ja powiem tak... swoja przygode z medalem zaczalem grajac TDM w aa, wiec nie jest mi to obce, a ze TDM w sh to prawie dokladnie to samo to wiem, ze zamkniecie na spawnie jest czyms normalnym i nie jest to kampa. Po prostu druzyna ktora dala sie zamknac na repsie musi jak najszybciej to odbic i zrobic to samo na przeciwniku, bo bezsensem jest wbieganie na spawna oponenta na kamikadze pod wszystkie lufy. Przy zamykaniu i odbijanu respa wazne jest zgranie, a nie bieganie na pale tak jak to lubi chudy i pewnie mysli sobie, ze TDM to wlasnie jest przeznaczony do nie-kampienia i takiego malo sensownego biegania. To cala filozofia TDMa. Moim zdaniem placz o kampe na tych meczach (na drugim nie wiem jak bylo ale sie domyslam po tym co piszecie) jest niepotrzebny. Dziekuje.


Szczerze mówiąc, cała gra mi pier.doli (a raczej finał tej gry, czyli końcowy rezultat), więc biegam jak Żyd po pustym sklepie. Nie wszystkim się to musi podobać - ale na pewno w każdej drużynie wystąpi równowaga : ja lecę na pałę, ale ktoś przykampi, więc jest na zero.
Za dużo gra się obecnie obj, żeby w TDM siedzieć na dupie i czekać, aż ktoś wejdzie ci pod celownik. Gram dla zabawy, nie dla jak największego "+" w statach, stąd każdą stronę zamykam na minus.
Jeśli w jakimś meczu spróbowałbyś chociażby jedne 15 minut pobiegać podobnie jak ja, na dodatek udałoby ci się zabić trochę towaru, na pewno byś zrozumiał, że taka gra też może przynosić dużo zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:16, 13 Lis 2008
Mortiusz

 
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7





Dokładnie - niektórym trudno się odzwyczaić nagle od OBJ i zacząć grać TDM bez kampy. Ja mam na to rade, biore rifla i biegam gdzie sie da i ćwicze xD Stąd moje rezultaty na pierwszym meczu xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:35, 13 Lis 2008
SanCho

 
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7





Chudy_Ed napisał:
SanCho napisał:
Cytat:
co do tego ze ktos kampil na waszym spawnie , to sam nie wiem co myslec ...dalej poleciec nie mogl bo na waszym spawnie byl , zamknal was , tak samo bylo z waszej strony na brescie ...my w allies wylatujemy a ktos z okien z naprzeciwka wali z lewej wychylki . mozna powiedziec ze kampi , no ale gdzie mial leciec skoro w zasadzie nas zamknal na spawnie ....tak wiecdrogi kolego chudy popatrz na to z dwóch stron.... nie zmienia to jednak faktu , ze jest to w pewien sposob problem ... niech sie znawcy tdm wypowiedza w tym temacie bo ja nim nie jestem ....


pozdro ;P


To ja powiem tak... swoja przygode z medalem zaczalem grajac TDM w aa, wiec nie jest mi to obce, a ze TDM w sh to prawie dokladnie to samo to wiem, ze zamkniecie na spawnie jest czyms normalnym i nie jest to kampa. Po prostu druzyna ktora dala sie zamknac na repsie musi jak najszybciej to odbic i zrobic to samo na przeciwniku, bo bezsensem jest wbieganie na spawna oponenta na kamikadze pod wszystkie lufy. Przy zamykaniu i odbijanu respa wazne jest zgranie, a nie bieganie na pale tak jak to lubi chudy i pewnie mysli sobie, ze TDM to wlasnie jest przeznaczony do nie-kampienia i takiego malo sensownego biegania. To cala filozofia TDMa. Moim zdaniem placz o kampe na tych meczach (na drugim nie wiem jak bylo ale sie domyslam po tym co piszecie) jest niepotrzebny. Dziekuje.


Szczerze mówiąc, cała gra mi pier.doli (a raczej finał tej gry, czyli końcowy rezultat), więc biegam jak Żyd po pustym sklepie. Nie wszystkim się to musi podobać - ale na pewno w każdej drużynie wystąpi równowaga : ja lecę na pałę, ale ktoś przykampi, więc jest na zero.
Za dużo gra się obecnie obj, żeby w TDM siedzieć na dupie i czekać, aż ktoś wejdzie ci pod celownik. Gram dla zabawy, nie dla jak największego "+" w statach, stąd każdą stronę zamykam na minus.
Jeśli w jakimś meczu spróbowałbyś chociażby jedne 15 minut pobiegać podobnie jak ja, na dodatek udałoby ci się zabić trochę towaru, na pewno byś zrozumiał, że taka gra też może przynosić dużo zabawy.


Ja rowniez nie przykladam uwagi do gry i biegalem tak jak ty na pierwszym meczu (pomijajac to wbijanie sie na respa), bo drugiego nie gralem, a mozna biegac i zabijac to co sie rusza i to co kampi ino trzeba umiec i czerpac z tego przyjemnosc, poniewaz ja tez nie lubie kampic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:21, 13 Lis 2008
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





kurde ...tak se mysle , ze szkoda ze nie mamy swojego duzego serva ( na min. 16 slotow) zapodaloby sie mod antykamperski ( 3 sekundy kampy i dead ) i bylaby jazda .. i kampy doslownie zero ... szkoda...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:10, 13 Lis 2008
kaps

 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7





ten mod jest bez sensu bo dziala tylko w tedy kiedy sie czlowiek nie rusza wystaczy zrobic malutki kroczek w lewo w prawo i mod nie dziala musialoby byc ustawione na 1 sek to moze moze ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:39, 13 Lis 2008
Chudy_Ed

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Warszawa





YOUR_PROBLEM napisał:
kurde ...tak se mysle , ze szkoda ze nie mamy swojego duzego serva ( na min. 16 slotow) zapodaloby sie mod antykamperski ( 3 sekundy kampy i dead ) i bylaby jazda .. i kampy doslownie zero ... szkoda...


Podczas mojej rozmowy z Talkerem padła propozycja - po wpłaceniu 5 euro na jego konto, mógłby nam odpalać serwer na te nasze "spotkania" (serwer 20 slotów) - powiedziałem, że spotykalibyśmy się raz, dwa razy w miesiącu.
Myślę, że warto by się nad tym zastanowić. Niestety jest wymóg - posiadanie paypala, nie wiem, czy ktoś ze sceny go ma. Jeśli znajdzie się ktoś z Paypalem, mógłbym zagadać jeszcze do niego, czy dalej dałoby się ułożyć tak, jak wspominał. Ja jestem gotowy płacić, ale jak niektórzy się ogarną i wrócimy do stanu sprzed drugiego meczu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:05, 13 Lis 2008
kaps

 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7





cwieq ma paypala Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TDM CUP 10 Listopad badz 11 listopad
Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::.
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin