- [T]eamForce Gaming -

.:: Since 28.o8.2oo5 ::.

Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::. -> Nasza Gra (cała prawda)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nasza Gra (cała prawda)
PostWysłany: Pon 12:49, 10 Kwi 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





UWAGA !!!! TYLKO DLA LUDZI O MOCNYCH NERWACH . PONIZSZE UWAGI TO TYLKO I WYLACZNIE MOJE OSOBISTE ZDANIE . CELEM JEST POPRAWA NASZEJ GRY A NIE ATAK NA KTOREGOKOLWIEK Z GRACZY NASZEGO KLANU

Panowie . Chciałbym tutaj przekazac kilka uwag jakie dostrzeglem w czasie gry dotyczacych naszej wspolpracy .

1. Wchodzimy na server , jeszcze nie gramy , dokonujemy ustaleń odnośnie gry a już są niejasności . Przykladowo : ustalam ze gramy obj z 1 nadem i ff on a za chwile ktos od nas pisze ze chce ff off , ktos inny chce no nades i ilu zawodnikow - tyle opcji . Nie róbmy się niezorganizowanym bydłem . Ustalmy ustawienia BAZOWE i ewentualnie negocjujmy z przeciwnikami . Ustalmy 1 osobę na dany mecz , która bedzie te ustalenia negocjować . Reszta się musi podporzadkować .
Ustawienia bazowe - moja propozycja :

OBJ - 1 NADES , FF ON , LEAN ON , RUNDY DO 7 PKT

TDM - NO NADES , FF OFF , LEAN ON , RUNDY PO 15 MINUT (ewentualnie 10 minut)

Czekamy na propozycje.

2.Na każdy spar musi być wyznaczony kapitan teamu , który bedzie negocjował ustawienia opisane w pkt.1 , pilnował porzadku i opisywał mecz na forum lub zlecał opis meczu wybranemu zawodnikowi (w wyjątkowych sytuacjach). Po każdej rundzie meczu powinno kilka osób robić screeny z tabelami wyników (szczególnie mecze officjalne).

3.Gramy jak szmaciarze. Klasycznym przykładem dziadostwa był nasz mecz z niemieckim klanem GamerZ , który odkrył nadwyraz nasze braki i niedoskonałości . Dotyczy to prawie wszystkich zawodników TFP (a może wszystkich nawet) włącznie ze mna na czele . Kilka sytuacji pozwolę sobie przytoczyć .

a) gramy obrone V2 i klatki schodowej zaczynamy bronić w 4 zawodników a gramy spara 5 na 5 . Pozostałe drogi pozostają odsłonięte . Brak komunikacji.

b) V2 . Pozostaje 2 naszych zawodnikow i 1 przeciwnik . Prawie pewna wygrana runda a tu niespodzianeczka . Wpada gosciu do zapokoiku a tutaj nasi biorą go w ogień z 2 stron. Jeden nasz zabija drugiego naszego , po czym sam ginie od ognia przeciwnika.

c) Teraz Bridge. Sytuacja hotel . Jacobo strzela z okna na ostatnim piętrze w kierunku aliantów. Nagle słyszy drzwi . Wycofuje się by mu nikt po plecach mu nie przejechał . Kampi i czeka a tu jeden z naszych sobie wbiega nic nie mówiąc przez TS że tam idzie. Brak komunikacji.

d) Zdarzają się sytuację , że w hotelu , przy ataku znajduje się nawet 3 naszych żołnierzy i wszyscy lecą do okien a są u góry tylko 2 z dobrym widokiem. Po co tam 3 naszych ???? ja nie wiem .

e)pamiętajmy , że w meczach nie liczą się statystyki a tylko wygrany mecz , bo to drużyna musi wygrać . Indywidualne popisy wskazane w FFA. Zapominamy czasem o tym.

f) na obronie V2 , hunt , bridge trzeba zając pozycję i czekać bo to oni podkładają bomby , czas gra na naszą korzyść . Należy trzymać tych pozycji i czekać a nam czasami puszczają wodze fantazji i niepotrzebnie wysuwamy się trochę za bardzo do przodu.O tym zapominamy .

g)KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA a w zasadzie jej brak powoduje , że wiele wygranych rund przegrywamy .

h)Brak dyscypliny taktycznej i ubogi asortyment taktyk jest także przyczyną naszych porażek z przeciwnikami w naszym zasięgu.

takich sytuacji jest mnóstwo , z naszych sparów wziętych . Przytoczyłem tylko te ze sparu z GamerZ.


Podsumowując . Gramy jak szmaciarze . Grając w ten sposób to bedziemy wszystko przegrywać . Wygramy tylko z totalnie słabymi klanami.

Po co ten artukuł ???
Po to by każdy się zastanowił nad swoją i naszą grą , by to przemyślał , by wysunął wnioski z tego , zapodał jakieś propozycje , rozwiązania . My graczy indywidualnie mamy dobrych tylko zawodzi nas brak zgrania , komunikacja , taktyki . WSTRZĄS JEST POTRZEBNY i oby to był konstruktywny wstrząs .

Odpowiedzi do tego postu mają się zapełnić na 100 stron. Czekam na wasze posty.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:24, 10 Kwi 2006
SIATA(suspended)

 
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Skierniewice city





Zauwazyłem (bstrzak ze taki jestem.. Smile ) ze na spara wychodzi zregóły kto akurat jest na sieci..to trudno mówić o dobrym zgraniu więc napewno kapitan na mecz potrzebny..to jedno , drugie że skoro przypadkowe składy to może w tygodniu dogrywać sie np po dwóch.. To zawsze puzniej zaprocętuje.. o taki pomysł mam wymyśliłem se sam wieczorem.. Smile kobita mi pomagała troche.. Smile .Ogulnie podpisuje sie pod postem, masz racje Problem,pozdro i jeszcze jedno -za jakiś czas jak juz będziemy najlepsi na świecie i wogule to sie będziemy z tego śmiać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:08, 10 Kwi 2006
ToMko90PL
Administrator

 
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Wszystko co napisał problem to szczera prawda. Ten mecz powinien być nasz!! oni grali przeciętnie ale grali zespołowo i napewno mieli dobra komunikacje na ts.
Chciałem dodac ze jak np. na v2 jestesmy w axis i MAMY BRONIC bomby to zawsze ktos musi pojść i zginąć i to mnie najbardziej wkurza no bo po co iść po to aby zginąć albo nawet zabic jednego i samemu zginąć. Ile razy było tak ze zostawałem akurat na v2 w axis SAM na 4,3,2 faktycznie raz zabiłem 4 i to było super ale to szczególnie był fart i moc stg. Mój pomysł jest taki: Musimy do perfekcji opanowac mape v2 w axis zeby wygrywac 7:0, i jak naprzykład przeciwnik weźmie v2 to my tez wezmiemy v2:) jeśli gramy 6vs6> Ja to widze tak>> ja za skrzynkami koło rakiety z stg, dawidson przy ostatnich drzwiach, jacobo skampi koło środkowych drzwi, YP w controli, aker i zielak w birurze ( zawodników podałem tak jak ja to bym widział) I ciągle bysmy grali tymi ustawieniami. Jeśli ktos sie urodzi blisko bazy allies np. w garage to szybko ucieka na swoją pozycjie. Tak napewno wygramy:D Czekam na komentarze.Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:50, 10 Kwi 2006
Dawidson

 
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Dokładnie myśle jak ty tomek, widać dobrze sie znamy i myślimy tak samo Razz, chociaż zamiast koło środkowych drzwi wolał bym tego jednego dać jeszcze na dół Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:06, 10 Kwi 2006
JoiNt^

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z Biłgoraja





hmmm jak byście niezuważyli nasze forum odwiedzają koledzy np z DE i niezabardzo można ustalac taktyke na forum ogulno dostępnym Wink ale to jest niezły pomysł ale ja niemoge usiedziec w jednym miejscu 15 sec, powinniśmy częsciej zmieniac miejsca robić zmyłki itp Razz Ale przedewszystkim powinniśmy sie bardziej zgrać i częściej komunikowac na ts np gdzie nas zabili itp ... Albo gdzie się jest samemu bo często dochodzi do takich sytułacji ze sami sie powybijami nawzajem Wink Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:11, 10 Kwi 2006
ToMko90PL
Administrator

 
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





Hehe fakt odwiedza te forum de ale napewno nieprzeczytaja wszystkiego (ja akurat na fora innych clanów niewchodze bo niechce mi sie czytac) ale wiesz to tylko przykładowy plan a moze byc ich więcej ;d


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:15, 10 Kwi 2006
JoiNt^

 
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z Biłgoraja





Wiem wiem Wink tylko tak na wszelki wypadek napisałem ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:22, 10 Kwi 2006
Dawidson

 
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kołobrzeg





hehe nie wiem czy tych postów będzie 100 Razz dlatego ze duzo nie ma co tu pisać, trzeba się poprawić i tyle. Teraz każdy ma mówić gdzie kogo widział, gdzie go zabili itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:52, 10 Kwi 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





Dawidson napisał:
hehe nie wiem czy tych postów będzie 100 Razz dlatego ze duzo nie ma co tu pisać, trzeba się poprawić i tyle. Teraz każdy ma mówić gdzie kogo widział, gdzie go zabili itp.


...właśnie , że jest co pisać . Tu narazie widze tylko w zasadzie przytaknięcia i zgodność z moimi poglądami na naszą grę . KONIECZNIE umieszczajcie tu swoje pomysły - nawet te zwariowane , propozycje jak tą sytuację zmienic.

Ja tymczasem wezmę się chyba za opracowanie mapy ALGIER .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:29, 10 Kwi 2006
Hunter!

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7





Zebyscie chociaz ludziska powiedzieli czasami cokolwiek na tsie chociaz gdzie was zabil to juz by bylo o duzo lepiej. Niestety brak. Te slowa kieruje do wszytskich takze do siebie, Tomo do Ciebie tez bo Ciebie niestety najmniej slychac. Nie musisz mowic duzo, chociaz troche na temat gry podczas meczu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:18, 11 Kwi 2006
FoX1982

 
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7





w 100% masz racje Damian!!!! każdy leci na pałe i myśli tylko jak zrobic jak najwiecej fragów. Za mało jest komunikacji podczas gry Wink jeszcze czeka nas dużo pracy na trenigach bo nasze taktyki są takie jak by ich wcale nie było!!!! Exclamation Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:51, 11 Kwi 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





Niedopuszczalne jest an ts zachopwanie niestety Ownera. Daniel musisz czasem zamiast lol, lol jak cie zabiją po prostu powiedzieć ż ejest przykładowo w biurze. Musimy się zastanowić nad raszem koło ciężarówki. Ja tam sądzę że jeśli pojawi tam kogoś dobrego to może przyatakować to jest NAPRAWDĘ zaskoczenie dla przeciwnika. Zgranie 1-2 i wraca. Przyjmuje swoją pozycję i czeka. Do rasha widzę siębie, huntera. Na rasha najlepiej mieć smg dlatego specjalnei cancera pominąłem. A co do TS. Sądzę że wstydzić na ts nie musze się tylko ja i YP. Reszta musi 'podciągnąć się'. TZN jak was gdzies zabiją natychmiast to zgłaszać to samo z rashem oraz jak was beznadziejeni pojawiło również ZGŁASZAĆ! Sądze, że takie klanowe BOOM jest potrzebne bo mamy potencjał a sami siebei marnujemy an tym obj. Widzę wszystkich an treningu w piątek pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:15, 11 Kwi 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





Jeszcze co do kapitana meczu. Sądzę że ten problem można łatwo rozwiązać. W klanie mamy 3 szczeble. CL, RADA i SOLDIERS. Jeśli w meczu gram ja biorę na siebei opaskę kapitana jeśłi ktoś z rady to ktoś z rady. Między radą następuje wtedy dyskusja kto będzie kapitanem. Ja jestem za YP ponieważ na ts często potrafi dobrze podpowiedzieć a kapitanem powinien zostać ktoś taki. Więc jeśli ja nie gram to proponuję na kapitana YP jeśłi gra, jelsi nie to Hunter a następnie owner. pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasza Gra (cała prawda)
Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::.
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin