- [T]eamForce Gaming -

.:: Since 28.o8.2oo5 ::.

Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::. -> Nasza Gra cz.2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nasza Gra cz.2
PostWysłany: Śro 18:08, 24 Maj 2006
YOUR_PROBLEM

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikołów





Dla tych co nie czytali w newsach jest czesc pierwsza też.

Część 2.

........hmm nadszedł może czas kolejnej refleksji nad nasza gra co juz kiedys robiłem - dla przypomnienia i dla nowych graczy - przeczytajcie to , bo to wazne i wyciagnijcie z tego wnioski.

SĄ TU NIEKTóRE STARE ORAZ NOWE UWAGI I SPOSTRZEZENIA.

1. Wchodzimy na server , jeszcze nie gramy , dokonujemy ustaleń odnośnie gry a już są niejasności . Przykladowo : ustalam ze gramy obj z 1 nadem i ff on a za chwile ktos od nas pisze ze chce ff off , ktos inny chce no nades i ilu zawodnikow - tyle opcji . Nie róbmy się niezorganizowani . Ustalmy ustawienia BAZOWE i ewentualnie negocjujmy z przeciwnikami . Ustalmy 1 osobę na dany mecz , która bedzie te ustalenia negocjować . Reszta się musi podporzadkować .
Ustawienia bazowe - moja propozycja :

OBJ - 1 NADES , FF ON , LEAN ON , RUNDY DO 7 PKT

TDM - NO NADES , FF OFF , LEAN ON , RUNDY PO 10 lub 15 MINUT

Czekamy na propozycje.

Piszę o tym bo nieraz co niektórzy o tym czasem zapominają - ale to rzadkie przypadki.To jako info dla nowych graczy.

2.Na każdy spar musi być wyznaczony kapitan teamu , który bedzie negocjował ustawienia opisane w pkt.1 , pilnował porzadku i opisywał mecz na forum lub zlecał opis meczu wybranemu zawodnikowi (w koncu klan to nie tylko przyjemnosci ale tez i obowiazki). Po każdej rundzie meczu powinno kilka osób robić screeny z tabelami wyników (szczególnie mecze officjalne), bo czasem moze ktos nie zdazyc screena robic - to dla przypomnienia i dla nowych graczy.

3.Gramy słabiutko(to do wszystkich).Klasycznym przykładem dziadostwa sa nasze niektóre sparingi , które odkrywają nadwyraz nasze braki i niedoskonałości . Dotyczy to prawie wszystkich zawodników TEamForce (a może wszystkich nawet) włącznie ze mna na czele . Kilka sytuacji pozwolę sobie przytoczyć .


a) V2 . Pozostaje 2 lub 3 naszych zawodnikow i 1 przeciwnik - zamiast trzymac się razem to kazdy leci gdzie indziej i ginie pojedynczo .Runda przegrana . Gdybysmy byli we 2 lub 3 razem to przeciwnik nie ma szans. Dotyczy to także innych map.


b) Zdarzają się sytuację , że atakujemy 2 stronami - jedna leci 3naszych drugą 2 i jest to raczej przypadek , kto gdzie biegnie. Ustalmy to wczesniej, najlepiej przed meczem lub przed mapką - kto gdzie idzie , którą stroną kto atakuje , jakie pozycje zajmuje na obronie. A u nas jest czasem tak np. obrona Hunta - ...res.....i kazdy leci. Potem sie okazuje , ze jakby sie czlowiek nie zapytal kto gdzie jest to krzakow bym pilnowal sam a srodka(bio ,kamienica) pilnowaloby 4 naszych.Podzielmy sie jakos.

d)pamiętajmy , że w meczach nie liczą się statystyki a tylko wygrany mecz , bo to drużyna musi wygrać . Indywidualne popisy wskazane w FFA. Zapominamy o tym i wielu leci po to by zdobyc fragi - i to jest chore.

e) na obronie V2 , hunt , bridge trzeba zając pozycję i czekać bo to oni podkładają bomby , czas gra na naszą korzyść . Należy trzymać tych pozycji i czekać a nam czasami puszczają wodze fantazji i niepotrzebnie wysuwamy się trochę za bardzo do przodu.O tym zapominamy .
Jak taktyka defensywna to kampimy z tylu , jak ofensywana to wysuwamy sie całym teamem do przodu a nie ze 3 leci a 2 zostaje z tylu.

f)KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA a w zasadzie jej brak powoduje , że wiele wygranych rund przegrywamy.Pokombinujmy np. cos takiego - (to tylko przyklad) - na V2 ataku chcemy wyjść dołem na V2 .Zbierzmy sie - kazdy przy jednych dolnych drzwiach i czekajmy.Na sygnał wszyscy jednoczesnie otwórzmy wszystkie dolne drzwi i wyskoczmy - to tylko przyklad a nie taktyka ataku - chodzi mi o odpowiednią KOORDYNACJE DZIALAN ZGODNĄ w CZASIE.

g)Brak dyscypliny taktycznej i ubogi asortyment taktyk jest także przyczyną naszych porażek z przeciwnikami w naszym zasięgu.

h)Poćwiczmy rzuty nadami , bo jak dwóch rzuca do kontroli z dołu i ani jeden nie trafia to jest tragedia , wczorajsze nady pana ...... w korytarzach v2 były tez totalnie lamerskie(inni tez tak czasem rzucają , ja tez).

i)KOMUNIKACJA !!!!!! miejscówki wroga lub gdzie mógł pobiec , gdzie zginąłes , apteczki , wsparcie ogniowe-osłona itp.....Mówcie o tym. U nas jest tak
- NA TS JEST BARDZO GLOŚNO - TYLKO 50% TYCH INFORMACJI JEST ZUPEŁNIE ZBĘDNYCH , NIEPOTRZEBNYCH I DEZORIENTUJACYCH .INFORAMCJE MUSZĄ BYĆ - TYLKO KROTKIE I RZECZOWE a nie takie głupoty jak:....." ale mi heada załadował ,.....ale zlamilem strasznie , .....lol co to byla za akcja jak mi wyskoczyl...itp - to zwykle glupoty , które tylko dekoncentruja.MAJA BYC TYLKO NIEZBEDNE INFORMACJE a poza tym to cisza , bo nawet krokow nie slychac.I pewne mają być to informacje a nie takie jak ostatnio dostałem - wbijaj balkonem , bo tam nikogo nie ma - no to wbiłem i od razu dostałem serią i było już po mnie.

j)....tego jest mnóstwo tych przykladów, wiecej mi teraz nie przychodzi do glowy.

Podsumowując . Gramy jak szmaciarze . Grając w ten sposób to bedziemy wszystko przegrywać . Wygramy tylko z totalnie słabymi klanami.

Po co ten artukuł ???
Po to by każdy się zastanowił nad swoją i naszą grą , by to przemyślał , by wysunął wnioski z tego , ZAPODAł JAKIES PROPOZYCJE I ROZWIAZANIA . My graczy indywidualnie mamy dobrych tylko zawodzi nas brak zgrania , komunikacja , taktyki . WSTRZĄS JEST POTRZEBNY i oby to był konstruktywny wstrząs .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Nasza Gra cz.2
PostWysłany: Czw 20:43, 25 Maj 2006
Aker
The Pacemaker

 
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Gąbin / Toruń





YOUR_PROBLEM napisał:
Dla tych co nie czytali w newsach jest czesc pierwsza też.

Część 2.

........hmm nadszedł może czas kolejnej refleksji nad nasza gra co juz kiedys robiłem - dla przypomnienia i dla nowych graczy - przeczytajcie to , bo to wazne i wyciagnijcie z tego wnioski.

SĄ TU NIEKTóRE STARE ORAZ NOWE UWAGI I SPOSTRZEZENIA.

1. Wchodzimy na server , jeszcze nie gramy , dokonujemy ustaleń odnośnie gry a już są niejasności . Przykladowo : ustalam ze gramy obj z 1 nadem i ff on a za chwile ktos od nas pisze ze chce ff off , ktos inny chce no nades i ilu zawodnikow - tyle opcji . Nie róbmy się niezorganizowani . Ustalmy ustawienia BAZOWE i ewentualnie negocjujmy z przeciwnikami . Ustalmy 1 osobę na dany mecz , która bedzie te ustalenia negocjować . Reszta się musi podporzadkować .
Ustawienia bazowe - moja propozycja :

OBJ - 1 NADES , FF ON , LEAN ON , RUNDY DO 7 PKT

TDM - NO NADES , FF OFF , LEAN ON , RUNDY PO 10 lub 15 MINUT

Czekamy na propozycje.

Piszę o tym bo nieraz co niektórzy o tym czasem zapominają - ale to rzadkie przypadki.To jako info dla nowych graczy.

2.Na każdy spar musi być wyznaczony kapitan teamu , który bedzie negocjował ustawienia opisane w pkt.1 , pilnował porzadku i opisywał mecz na forum lub zlecał opis meczu wybranemu zawodnikowi (w koncu klan to nie tylko przyjemnosci ale tez i obowiazki). Po każdej rundzie meczu powinno kilka osób robić screeny z tabelami wyników (szczególnie mecze officjalne), bo czasem moze ktos nie zdazyc screena robic - to dla przypomnienia i dla nowych graczy.

3.Gramy słabiutko(to do wszystkich).Klasycznym przykładem dziadostwa sa nasze niektóre sparingi , które odkrywają nadwyraz nasze braki i niedoskonałości . Dotyczy to prawie wszystkich zawodników TEamForce (a może wszystkich nawet) włącznie ze mna na czele . Kilka sytuacji pozwolę sobie przytoczyć .


a) V2 . Pozostaje 2 lub 3 naszych zawodnikow i 1 przeciwnik - zamiast trzymac się razem to kazdy leci gdzie indziej i ginie pojedynczo .Runda przegrana . Gdybysmy byli we 2 lub 3 razem to przeciwnik nie ma szans. Dotyczy to także innych map.


b) Zdarzają się sytuację , że atakujemy 2 stronami - jedna leci 3naszych drugą 2 i jest to raczej przypadek , kto gdzie biegnie. Ustalmy to wczesniej, najlepiej przed meczem lub przed mapką - kto gdzie idzie , którą stroną kto atakuje , jakie pozycje zajmuje na obronie. A u nas jest czasem tak np. obrona Hunta - ...res.....i kazdy leci. Potem sie okazuje , ze jakby sie czlowiek nie zapytal kto gdzie jest to krzakow bym pilnowal sam a srodka(bio ,kamienica) pilnowaloby 4 naszych.Podzielmy sie jakos.

d)pamiętajmy , że w meczach nie liczą się statystyki a tylko wygrany mecz , bo to drużyna musi wygrać . Indywidualne popisy wskazane w FFA. Zapominamy o tym i wielu leci po to by zdobyc fragi - i to jest chore.

e) na obronie V2 , hunt , bridge trzeba zając pozycję i czekać bo to oni podkładają bomby , czas gra na naszą korzyść . Należy trzymać tych pozycji i czekać a nam czasami puszczają wodze fantazji i niepotrzebnie wysuwamy się trochę za bardzo do przodu.O tym zapominamy .
Jak taktyka defensywna to kampimy z tylu , jak ofensywana to wysuwamy sie całym teamem do przodu a nie ze 3 leci a 2 zostaje z tylu.

f)KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA , KOMUNIKACJA a w zasadzie jej brak powoduje , że wiele wygranych rund przegrywamy.Pokombinujmy np. cos takiego - (to tylko przyklad) - na V2 ataku chcemy wyjść dołem na V2 .Zbierzmy sie - kazdy przy jednych dolnych drzwiach i czekajmy.Na sygnał wszyscy jednoczesnie otwórzmy wszystkie dolne drzwi i wyskoczmy - to tylko przyklad a nie taktyka ataku - chodzi mi o odpowiednią KOORDYNACJE DZIALAN ZGODNĄ w CZASIE.

g)Brak dyscypliny taktycznej i ubogi asortyment taktyk jest także przyczyną naszych porażek z przeciwnikami w naszym zasięgu.

h)Poćwiczmy rzuty nadami , bo jak dwóch rzuca do kontroli z dołu i ani jeden nie trafia to jest tragedia , wczorajsze nady pana ...... w korytarzach v2 były tez totalnie lamerskie(inni tez tak czasem rzucają , ja tez).

i)KOMUNIKACJA !!!!!! miejscówki wroga lub gdzie mógł pobiec , gdzie zginąłes , apteczki , wsparcie ogniowe-osłona itp.....Mówcie o tym. U nas jest tak
- NA TS JEST BARDZO GLOŚNO - TYLKO 50% TYCH INFORMACJI JEST ZUPEŁNIE ZBĘDNYCH , NIEPOTRZEBNYCH I DEZORIENTUJACYCH .INFORAMCJE MUSZĄ BYĆ - TYLKO KROTKIE I RZECZOWE a nie takie głupoty jak:....." ale mi heada załadował ,.....ale zlamilem strasznie , .....lol co to byla za akcja jak mi wyskoczyl...itp - to zwykle glupoty , które tylko dekoncentruja.MAJA BYC TYLKO NIEZBEDNE INFORMACJE a poza tym to cisza , bo nawet krokow nie slychac.I pewne mają być to informacje a nie takie jak ostatnio dostałem - wbijaj balkonem , bo tam nikogo nie ma - no to wbiłem i od razu dostałem serią i było już po mnie.

j)....tego jest mnóstwo tych przykladów, wiecej mi teraz nie przychodzi do glowy.

Podsumowując . Gramy jak szmaciarze . Grając w ten sposób to bedziemy wszystko przegrywać . Wygramy tylko z totalnie słabymi klanami.

Po co ten artukuł ???
Po to by każdy się zastanowił nad swoją i naszą grą , by to przemyślał , by wysunął wnioski z tego , ZAPODAł JAKIES PROPOZYCJE I ROZWIAZANIA . My graczy indywidualnie mamy dobrych tylko zawodzi nas brak zgrania , komunikacja , taktyki . WSTRZĄS JEST POTRZEBNY i oby to był konstruktywny wstrząs .


po ostatnim meczu z DE nie do końca mogę się zgodzić ze wszystkim bo komunikacja asekuracja nie była zła. Granie + kampy rozstawienie również w porzadku. Jełśi mam wrzucić swoej dwa słówka to chciałbym by ktoś z rady zawsze był KAPITANEM meczu i on dowodził drużyną. Już wspominnałem o hierarchi wystarczy ją pilnować. W meczu z De miałem zaszczytną funkcję bycia |C| w meczu i sądze że nie zawiodłem a drużyna nie zawiodła mnie. DE zagrało bardzo dobrz ei tylko przez to było 14:14. Kilak akcji spartaczyliśmy ale to były straty indywidualne (moja, ownera) które się nie czepiam bo każy wyciąga wnioski jak coś zwali.

Wkurza mnie to tylko że jełśi nie gram ja to panuej chaos w drużynie, tak jakby kazdy sam grał i osłaniał własną dupę, reszta drużyny MUSI się podstosować pod kapitana i grać tam gdzie on was wyznaczy, więcej gadania typu: jest przed biurem, a ten co pilnuje środkowych (w meczu z de był to Dawid) rzuca nada przed biuro i napewno jest z 1 frag. Tak czy inaczej na najbliższym treningu chciałbym by |C| jednego teamu był YP a ja drugiego. Podporządkowanie się to podstawa. Aha i na v2 axisami musimy się wyćwiczyć by wygrywać 6:1 conajmniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasza Gra cz.2
Forum - [T]eamForce Gaming - Strona Główna -> .:: NeWsY ::.
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin